שירותי ענן לעסקים

חברת נטקור רוצים להעניק לכם 100% שירות הכי טוב שיש במה שאנו טובים בו – אנו מתמחים באספקה ותפעול של שירותי ענן לעסקים לכל סוגי העסקים גם גדולים וגם קטנים. מה זה שירותי ענן לעסקים? בעידן שבו אנו חיים, כל הפעילות העסקית מתנהלת וקורית דרך המחשב העסקי שלנו ורשת האינטרנט. בשליחת וקבלת מסמכים וקבצים, בתקשורת מול הלקוחות ותקשורת פנים ארגונית, בתקשורת מול הנה"ח ובתקשורת מול גופים חוץ ארגוניים של העסק. 'שירותי ענן לעסקים' שאנו בנטקור מעניקים לעסקים, כוללים אפשרויות אחסון וגיבוי קבצי ומסמכי העסק, ואפשרות להתחבר לקבצים ולענן, בכל מקום ובכל זמן.

שירותי מחשוב לעסקים

אין כמעט עסק שאין לו מחשב בעסק. המחשב הוא אמצעי מרכזי בתהליך העבודה שלנו והתקינות שלו הכרחית עבורנו. שירותי מחשוב לעסקים מהווים כיום בסיס לפעילות תקינה ופעילות עסקית וארגונית ברחבי העולם וכמובן בישראל. בעולם הטכנולוגי של ימינו מערכות המחשוב העסקיות מהוות חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מפעילות יעילה של העסק בכל שכבות כוח האדם , ההנהלה והייצור. המערכת מהווה את ליבת העסק. בעלי עסקים שאינם משקיעים בשירותי IT ימצאו את עצמם הרחק מאחור. בגדול, שירותי IT לעסקים זה להפוך את רשתות המחשבים, הטלפוניה ובקרות העסק שיעבדו באופן יעיל בשביל העסק. ולכן, שירותי IT חייבים להיות כלולים בסעיפי התקציב של ניהול העסק. צרו קשר עוד היום עם חברת נטקור לקבלת שירותי מחשוב לעסקים הטובים ביותר לעסק שלכם

התקנת רשתות תקשורת

כיום "תקשורת בעסק" זה לא מכשיר טלפון הנמצא על הדלפק ומוכן לקבל או להוציא שיחות ללקוחות רשתות התקשורת בעידן שלנו מחברות את כל המחשבים ואת הטלפוניה לכל הפעילות העסקית והיום יומית. היום כשמדברים על תקשורת של העסק, יש לזה שם מעט מורכב יותר – "התקנת רשתות תקשורת". התקנת רשתות תקשורת בעסק מצריכה ידע ומומחיות בהתקנת והעתקת ארונות תקשורת, וכן ידע בחיווט רשתות תקשורת ובהענקת טיפול שוטף בתקלות רשת העלולות לצוף במהלך העבודה הסדירה והשוטפת. חברת "נטקור" מעמידה צוות מומחה ומנהל פרוייקט להתקנת רשתות תקשורת.